2013. július 25., csütörtök

Gyongyhimzes

 Nekifogtam egy uj technikanak.
 Tetszik. Mar megfogot regebben a technika de nem volt merszem kiprobalni , 
vagy nem voltam felkeszulve  :)
 De addig szemezgettem a dologal amig ugy ereztem en is neki kell fogjak , 
es mivel  csak karkotoket lattam igy en is azt terveztem.
 De arra nem gondoltam ,hogy sok idot felvesz .
(Egy nemet tv adon lattam egy  musort (nem ertettem semmit abbol  amit mondtak) , 
de megfogot a video kb 30 perc-es volt lepesrol lepesre bemutatta , 
hogy kel csinalni ),persze arra en is rajottem , 
hogy ez azert tobbe fog nekem kerulni mind egy felora de hogy kb egy het es meg mindig nincs kesz ,na ezt nem gondoltam . 
De sebaj mar haladok es kesz lesz .
 A kepek a munka kulombozo stadiumaban keszultek  de mar nem tudtm megallni , 
hogy ne dicsekedjek el vele .
 Igen a kozepe egy gomb ,van meg par kulombozo meret , mar reg tortem a fejem mi legyen veluk, most mar meg van mi lesz a sorsuk .
Jo par gomb eldobodot , el vesztodot az evek soran de most megfogom gyujteni oket az biztos.
 
A hatso lap viaszosvaszon pillanat ragasztoval ragasztva (nem volt jo otlet annyira megkemenyedet az egesz ,hogy nem megy at a tu rajta fogoval kel dolgoznom ).
 Most mar rajottem , hogy be kel szereznem valami mas ragasztot .
A netten lattam E6000  ezt hasznaljak , en meg nem talalkoztam pedig kerestem az itteni aruhazakban .
Na de se baj majd rendelek a netrol .
De ha valaki tud olcsob ragasztot ugyanolyan hatassal azt megkoszonom .
Ti mit javasoltok ? Mit hasznaltok ha kell  ragasztani a gyongyot ?
Utana kerdeztem az aruhazakban de nem tudtak segiteni . :(
Ha kesz teszem azonal a kepet , mar izgatot vagyok es kivancsi a veg eredmenyre!
Na akkor leptem dolgozni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése