2013. június 3., hétfő

Sujtas!

Jo ideje szemezgetek a technikaval , de nem tudtam "mivel eszik" . Utanna keresgeltem es olvasgattam , hogy kel zsinor a tobbi kb megvolt. Eloszor fogalmam nem volt honnan is szerezek zsinort(az megoldodot  halla az internetnek , szetneztem ,keresgeltem , kaptam  es rendeltem ). Ahogy megjott a csomag zsinor neki is lattam . Eszembe se jutot ,hogy ez nehez lesz hat csalodtam ugyanis szet szurkaltam az ujjaim , a zsinor  csuszkalt a gyongyon , semmikep se akkart ugy allni ahogy en szerettem volna. Kikeszultem .

Leraktam  es nagy mergesen elmentem setalni az erdore (a tesoimmal) ,de nem hagyot nyugodni a gondolat, vegig azon agyaltam ,hogy mert nem megy ? Aztan par ora elteltevel (miutan hazaertunk ) ujra nikialltam . ( Csak nem for ki rajtam nemi zsinor meg valami vacak gyongy gondoltam) . Addig csavargattam ujra meg ujra helyezgettem amig valamit kihoztam .  Nem let a kedvencem es remelem lesz jobb is de ez lett.Azt hiszem az volt a gondom , hogy nem volt egy mintam . Csak valami elkebzeles ami nem akart megvalosulni. Legkozelebb keszitek rajzot .

2 megjegyzés: