2012. december 4., kedd

Gyongyfa gyujtemenyem

  Ezek a fak  a tavaly vagy meg azelot keszultek. Es bekerultek a szekrenybe, de ugy gondoltam ne csak en gyonyorkodjek bennuk megosztom veletek is .Es tanacsokat is varok vagy hiba felfedezeseket ,es  szivesen halgotok  kritikat  hisz  tanulnom  kell  meg  a  technikat.

 A tobbseg 25mm-es drottal, gipszbe vannak ultetve (meg mindig nem katantam ra valami jo ragasztora ami meg birna tartani ).


 Nevet nem adtan nekik  es  legfokep azert mer nem ugy keszultek ,hogy  na ez most egy meggyfa lesz  hanem  nekifogtam fat  fuzni  es  igy  alakult  ki.

 Aztan  bekerultek a szekrenye , es meg  neha -neha  eloveszem   megmutani valamejik  ismerosnek ,rokonsagnak.
 Na  ez  itt  erdekes (marmint a fenti kepek )nem volt gipszem  es  esos  ido  volt  igy  fogtam  az alkamon  es  sarba  ultettem   ami szepen "megkotot".

 Ez a  "bonszaj" mar  fent  van egyszer  de  a tobbivel  ujra  hoztam .

 Ez  is  fent van mar  egyszer  az  elso "pirachanda".Ot  is  hoztam  meg  egyszer
 Ez a masodik"pirachanda"es o is  eljot  meg  egyszer.

 Ez a diofam  o is volt mar de nem  akart  lemaradni o sem az uj  pozolasbol.

 O  itt  egy  ujjab  fa ennek  sincs  neve  de  majd  kitalalok  nekik  valamit.

A  fenti  fa is sarba lett   ultetva  hisz  egy  napon  keszult  a  ketto.Tehat  lenyegeben  enyi  lenne  a  fa  gyujtemenyem .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése