2012. május 24., csütörtök

Rendelesre keszult:Nemetbe viszik ajandekba.





A kedd nekem egy nagyon szerencses nap volt :es ez azert mert betevedt egy ferfi az uzletbe ahol dolgozok (robogo es lancfuresz alkatreszek ) .Nincs nagy forgalom igy idom az van.Megtetszet neki a fulcsim (az elob bemutatot hulam )es erdekelte honnan van .Mikor mondtam hogy en csinalon majdnem "kihultak a szemei",hogy en ilyet keszitek ...o is ker  valami hasonlot "de ne enyire csavaratosat"  ....hu ha gondolta most gaz van.....semmi otlete nem volt ...mutattam neki a blogomon a munkaim ....semmi nem tudta mit akar pontosan....ram bizta a dontest .....


 Gondolkoztam mi is legyen ....szint se mondott csak anyit hogy dontsem el en mit viselne egy nemet no...........hat .......honnan tudnam en mit viselni ....nem is ismerem..........
Egesz delutan (gyomlalas es kapalas kozben)es este  azon tortem az agyam mit keszitsek mert persze hogy elvalaltam . Mondjatok lehet nemet mondani ?????? ugy aludtam el , hogy  semmi otletem nem volt ejel valami csokrokal almodtam (meg kellet kotozni oket de azok egyfolytaba kibomoltak) reggel nagy orommel kiabaltam MEGVAN CSOKROT KESZITEK .....de hogy????? a megoldas meg a mukaba jott...ugyanis amikor kivettem a taskambol a gyongyoket  es a tobbi kelekeket es a hulam karinak a ket negyzette igy kerult egymas melle kipakolaskor ............ es igy jottem ra hogy ezt megoldottam .........Nem vagyok nagy hivo de szerintem itt valami erdekes tortent hisz az egesz fura ...nem? nos  hat akar ,hogy is KOSZONOM URAM  .Ma fejeztem be lefotoztam  holnap jonek utanna ( dicsekednem kell )  .Becsomagolom .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése